Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Rabu, 28 April 2010

Tok Him Perkasa Berang lagi....



PERKASA kembali cuba meraih perhatian selepas PRK Hulu selangor.

Baru saja UMNO nak bergembira sakan dengan kejayaan merampas kerusi Hulu Selangor (walaupun yang bertanding MIC). Dr Chua Soi Lek juga baru nak mengkaji perbandingan undi dalam prk P94 dan PRU 12 (walaupun dah ramai blogger PR keluarkan angka perbandingan)..tiba tiba Tok Him yang perkasa beri amaran pada sekutu UMNO....

Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali memberi amaran orang Melayu tidak akan mengundi calon-calon yang diletakkan oleh MCA dalam pilihan raya umum akan datang.

“(Oleh itu) mungkin MCA boleh menyalahkan Perkasa (kelak),” kata beliau dalam kenyataan SMS kepada The Malaysian Insider hari ini.



“Mereka membenci sangat MCA, MCA yang harus dipersalahkan... jadi mengapa mempersalahkan Perkasa... apa yang istimewa sangat dengan Perkasa” kata beliau lagi sambil menambah, pengundi Cina sudah mula membenci MCA sebelum kelahiran Perkasa.



lebih lanjut baca di sini



Pak Jib mesti pening dengan Tok Him..kemenangan Hulu Selangor tidak melambangkan penyatuan antara BN dan kroninya. Apapun MCA tak perlu risau...PERKASA cuma panas panas sop tulang je..dah sejuk habis beku jadi lemak...



Masih teringat Tok Wira PERkasa yang beri kata dua p
ada Gerakan supaya minta maaf kalau tidak Perkasa akan bertindak...alih alih tindakannya cuma bagi buku perlembagaan..



Tok Him cuma panas punggung...PRU 13 dah dekat..dengan PAS dan PKR dah sah kena tolak tepi masuk parit...dengan DAP lagi lah jauh panggang dari api...harapan hanya dengan UMNO...kalau UMNO pun tolak pak Him ke tepi..daftar je PERKASA jadi parti politik...masuk bertanding guna lambang 'frog'..cam di bawah ni..


Apa komen Pak HIM tentang kes anak melayu yang baru berusia 15 tahun yang ditembak PDRM? Mana pembelaan PERKASA?

1 ulasan:

Ayid berkata...

Ibrahim Ali nak promot dia masuk UMNO balek itu sebab dia mati-matian sokong UMNO. hun hu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive