Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Khamis, 11 Mac 2010

Zul Nordin nak buat roadshow pulak...


Zulkifli Nordin minta penyokongnya untuk menganjurkan “roadshow” bagi menjelaskan kedudukannya kepada pengundi dan masyarakat di kawasan Kulim-Bandar Baru.

Beliau mendakwa menerima sokongan menggalakkan terutama daripada pemimpin kanan dan ulama dari PAS dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO). Bahkan selepas dipecat dari PKR
banyak parti politik datang kepadanya termasuk Umno, PAS dan beberapa NGO, tetapi beliau belum membuat keputusan mengenai langkah seterusnya, termasuk sama ada akan bertanding pada PRU13.

Zulkifli juga membayangkan bahawa seorang lagi individu berkualiti akan meninggalkan PKR tidak lama lagi.

“Maksud saya di sini orang yang berkualiti meninggalkan parti, kita tidak mahu kuantiti tetapi kualiti. Saya beri jaminan pada anda, seorang lagi insan berkualiti akan keluar parti tidak lama lagi,” katanya semasa temubual secara langsung NST, di sini hari ini.

sumber

#Rupanya yang keluar PKR semua yang 'berkualiti'..habislah PKR yang tinggal semua tak ada kualiti. Yang berkualiti tu Brand apa agaknya...jangan cap ayam dah..

Kalau mengaku berkualiti tak payah buat roadshow..barang berkualiti ni walau jual mahalpun orang akan datang cari..

2 ulasan:

al-brangi Online berkata...

Salam,

betul tu umi.

Ayid berkata...

Salam Ummi

Ada hekmahnya Allah memebuat pemebersihan di dalam PR ini UMMI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive