Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Rabu, 3 Mac 2010

LTDL: Awang Adek tuding jari kepada penganjur


Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Dr Awang Adek Hussin dianggap cuba mengalih kesalahannya ‘merampas’ flag off kepada pihak penganjur Le Tour de Langkawi (LTdL).

Malah tanpa segan silu beliau mendakwa penganjur menjemputnya untuk melepaskan pelumba LTdL, seperti dilapor media hari ini sedangkan Pengerusi Jawatankuasa LTdL peringkat negeri, Abdul Fattah Mahmood menegaskan nama Awang Adek langsung tidak ada dalam senarai untuk melakukan flag off dan ia telah dipersetujui semua pihak.

Mengulas isu tersebut, Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan, Abdul Latiff Abdul Rahman berkata, tidak timbul sama sekali kerajaan negeri mahu memburukkan namanya memandangkan perlakuan kelmarin cukup memalukan.

“Sebagai seorang Timbalan Menteri yang dilantik atas kuota senator amat tidak sopan sekali merampas flag off yang diberi kepada orang lain.

“Beliau sepatutnya sedar Menteri Besar sebagai mewakil kerajaan negeri dijemput khas bagi melakukan upacara pelepasan. Takkan pula dalam situasi begitu orang yang tiada kaitan dengan kerajaan negeri diberi peluang,” katanya di sini.

Menurutnya, semua orang tahu beliau masih bermimpi untuk menjadi Menteri Besar berdasar kepada sepanduk yang dilekatkan di seluruh Kelantan menjelang pilihan raya umum lalu.

Baca lagi

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive