Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Selasa, 4 Ogos 2009

Rosmah lancar laman web 13 bahasa


Aug 4, 09 12:26pm
Wanita pertama negara Rosmah Mansor melancarkan laman web peribadinya di alamat Pejabat Perdana Menteri, dipercayai untuk menangkis paparan negatif terhadapnya di internet.

Laman web di www.pmo.gov.my/datinrosmah memuatkan berita, foto, ucapan dan juga video pembabitan sosialnya.

Laman web Rosmah ini kali pertama isteri seseorang perdana menteri Malaysia mempunyai seksyen rasmi di laman web Pejabat Perdana Menteri.

Selain dalam bahasa Malaysia dan Inggeris, laman web itu boleh juga dicapai dalam 11 bahasa utama dunia kecuali Tamil menggunakan perisian penterjemah automatik di internet.

Ketika mengumumkan laman web tersebut, lapor laman web The Star hari ini, Rosmah menggesa rakyat Malaysia menapis maklumat yang diperolehi di internet dan tidak terpengaruh dengan mesej yang berbaur fitnah.

Awal Jun lalu, beberapa klip video dimuatkan di internet dengan menggelarkan isteri perdana menteri sebagai "perempuan puaka" dengan tuduhan-tuduhan berat.


Insyaallah..rakyat pandai menilai mana yang benar..mana yang bathil..
Kebathilan tidak mampu menutup kebenaran..seperti nyiru tak mampu menutup bangkai gajah.

1 ulasan:

Jil Fityan berkata...

ermm.. kita menunggu saat first lady defend diri die. Kerana semua cercaan hanya dipandang sebelah mata setakat ini. Tiada tindakan lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive