Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Isnin, 3 Ogos 2009

H1N1 ragut korban ketujuh



Aug 3, 09 11:17am
Penyakit Influenza A (H1N1) meragut korban ketujuh hari ini apabila seorang wanita meninggal dunia dua minggu selepas melahirkan anak sulungnya.

Wanita berusia 24 tahun itu adalah dari Miri. Bagaimanapun, anaknya dilaporkan selamat.

Wanita tersebut meninggal dunia jam 4 pagi ini.








3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul kak. Macam-macam serangan penyakit sekarang. H1N1 memang bahaya. Banyak yang mati. Mintak dijauhkan darinya dan juga penyakit2 bawaan dan tajaan UMNO. Baru ni saya tengok di KL. FRU mengamuk macam kena sawan. Sawan babi kot... Rasanya lebih bahaya dari selsema babi. Bayangkan babi yang selsema tu kena sawannnnn.... Lu pikir la sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Selsema babi memang bahaya. Kat KL 1 Ogos baru ni FRU & polis mengamuk. Macam kena sawan babi. Bayangkan babi yang selsema tu kena sawannnnnnn.... Lu PK la sendiri!!!!

BUJANG SUSAH berkata...

Dunia hampir kepenghujung.. Umat manusia semakin lalai. Balasan dan Bala yg Allah turunkan sebagai ujian dan peringatan buat kita.. Pernahkah kita sedarinya.. Wallahualam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive