Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Ahad, 24 Julai 2011

Kita dah tak ada masa....Dah lama daaaah..



Satu hari seorang pesakit kronik diberitahu oleh seorang doktor:

"Penyakit anda sudah berada tahap 4..jangka hidup anda dah tak lama"

"Jadi saya tidak mempunyai banyak masa..saya kena belajar ke masjid, saya juga kena tolong jiran tetangga saya yg susah, saya juga kena rapatkan hubungan dengan anak isteri sya yang selama ini terabai..saya tidak mempunyai banyak masa.."

"Aik..dah 54 tahun anda hidup..baru nak kenal masjid,baru nak tolong jiran tetangga, baru nak perbaiki hubungan dengan anak isteri? "

Yang di atas lebih kurang dengan yang dibawah ni....

Kata kata TPM:..
Kita tidak mempunyai banyak masa. Hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi dan kita mesti menunjukkan kepada rakyat bahawa kita mempunyai pasukan yang mantap untuk berdepan pilihan raya umum.

Lagi di sini..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails