Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Selasa, 26 Julai 2011

Bila menteri terkeliru...publisiti atau isu negara..

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom hari ini mengelak mengulas berhubung taklimat Majlis Keselamatan Negara (MKN) yang mengaitkan beberapa tokoh ulama dengan fahaman Wahabi dan terorisme semalam.NONE

Walaupun ditanya beberapa kali oleh pemberita, beliau hanya mahu menjawab berhubung isu berhubung programnya pada hari ini sahaja yang antaranya berkaitan hal ehwal pegawai penyelarasan masjid di daerah-daerah (PPMD).

"(Perkara) yang hari ini. Saya fokus yang hari ini. Pasal, kalau tidak tak keluar pula (dalam akhbar).

"Sebab (program) semalam, tak keluar, jadi saya berasa rasa kecil hati," katanya dalam sidang media selepas majlis pertemuan dengan pegawai PPMD di kompleks Tabung Haji Kelana Jaya petang ini.

sumber M

# Teruk negara kalau menteri bekerja kerana mengejar publisiti...
Mungkin juga Datuk Jamil Khir bercanda...namun tak kena tempat kerana isu Wahabi dan Terorisme bukan isu kecil apatah lagi melihatkan nama nama besar.

Ataupun mungkin benar apa yang dimaksudkannya...programnya tak keluar media...so rakyat tak tahu betapa gigihnya datuk ni bekerja untuk rakyat...almaklum PRU 13 dah tak lama..dengar dengar September.

Usaha keras Tok..jangan sampai nama tercicir...tapi kalau tercicir pun tak pe..lagikan calon yang kalah boleh jadi menteri nikan pula sekadar tercicir....ooopppss sory terlupa datukpun dulu bukan calonpun....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails