Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Rabu, 24 Mac 2010

Terlondeh habis kain...dedah lagi..


Datuk Abdul Ghapur Salleh,ahli Parlimen Kalabakan yang dinamakan sebagai satu daripada lapan MP yang akan berpaling tadah kepada pembangkang pada 16 Sept membidas Datuk Seri Zahrain Hashim yang didakwa menipu di Dewan Rakyat.

Bekas MP yang menang atas tiket PKR yang kemudiannya mengisytiharkan dirinya sebagai ahli bebas mendedahkan bahawa Abdul Ghapur yang mewakili Umno Sabah dinamakan antara kumpulan berkenaan.

Menurut Ghapur, Zahrain telah melakukan satu penipuan besar.

Sehubungan itu, beliau mahu ahli parlimen dari Bayan Baru itu segera menarik semula kenyataannya dan menyenaraikan mereka yang dikatakan akan berpaling tadah itu.

Abdul Ghapur juga mencabar Zahrain mendedahkan nama 30 MP yang dikatakan akan menyertai ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam rancangan Pakatan Rakyat untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional, jika apa yang didakwanya sebelum ini adalah benar.

#
Zahrain..orang lain yang nak dipukul..orang lain pulak yang lebam..
Benarlah apa yang Allah katakan:

"manusia merancang,Allah juga merancang dan perancangan Allah adalah lebih baik."

Zahrain kata dia takkan tarik balik kenyataannya..bermakna dia yakin dia cakap yang benar maka bila dia benar kita tunggulah siapa 30 MP lagi yang dikatakan nak melompat parti.

Ramai rupanya MP BN yang tak setia dengan parti....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Blog Archive