Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Selasa, 17 November 2009

Kota Siputeh: SPR mohon penangguhan keputusan




KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan memohon penangguhan pelaksanaan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang mengisytiharkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh di Kedah kosong.

Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sudah pun menetapkan untuk mendengar permohonan SPR Jumaat ini.

"Penasihat undang-undang SPR berkata mahkamah akan mendengar permohonan kita untuk menangguhkan pelaksanaan keputusan terbabit Jumaat ini.


Berita Harian ONline

#Nak minta tangguh lagi ke..
Dah menang di Bagan Pinang hari tu bukan main yakin lagi bahawa sokongan rakyat dah mula kembali pada BN. Tugas SPR bukankah mengistiharkan kekosongan kerusi dan mengadakan pilihanraya..kenapa nak merayu lagi.
Kalau ada yang kata itu prosedur biasa..memanglah prosedur biasa kalau itu kes yang berlainan tapi ni kekosongan kerusi Kota Siputeh. Apa kena mengena dengan SPR..laksanakan aje tugas untuk wat pilihanraya kecil.
Lagipun rakyat di Kota Siputeh tentu sedang tertunggu tunggu hujan RM turun di kawasan mereka. Paling tidak lepaslah kos untuk buka sekolah tahun depan.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails