Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Sabtu, 20 Februari 2010

Royalti : Tok Pa belum yakin..

K'jaan siar fakta royalti K'tan di media esok

Feb 20, 10 5:29pm
Kerajaan pusat akan menyiarkan iklan satu muka surat penuh di semua akhbar perdana berbahasa Melayu esok mengenai isu royalti minyak di Kelantan bagi memberikan fakta sebenar kepada seluruh rakyat negara ini, kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed.

"Esok seluruh rakyat Malaysia akan memahami dengan sejelas-jelasnya isu ini apabila semua akhbar akan menyiarkan iklan mengenai isu tersebut dan saya yakin fakta yang akan diberikan itu akan lebih meyakinkan semua pihak," katanya selepas Ceramah Perdana Isu Royalti Minyak di Kota Bharu malam tadi.

lagi berita...

# Rupanya masih Tok Pa belum yakin dapat memahamkan rakyat walaupun isu royalti ini hampir saban hari berlegar di media cetak dan media eletronik. Beruntungnya pemerintah kerana berpeluang menggunakan semua saluran media dan sedikit malangnya kerajaan kelantan kerana ruang untuk penjelasan sangat terhad. Gunakanlah seberapa banyak yang dikehendaki kerana sesuatu yang benar tak mungkin dapat disembunyikan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails