Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Selasa, 14 Julai 2009

PRK Manik Urai

Hari ini pengundi di Manik Urai seramai 2,293 pengundi akan membuat keputusan besar untuk memilih siapakah calon yang akan mewakili mereka. Calon BN Tuan Aziz Tuan Mat dan Calon PAS Mohd Fauzi Abdullah.

Siapa agaknya yang menjadi calon pilihan rakyat? Hanya pengundi di Manik Urai saja yang boleh menjawabnya. Apakah janji TPM untuk membina jambatan 2 lorong yang kosnya dijangka berharga RM 7 juta yang akan dibina dengan segera sekiranya BN menang akan menambat hati pengundi di MU? Janji TPM juga bahawa MU akan dijadikan anak emas,MU sebagai kawasan pembangunan baru di kelantan dan MU akan dijadikan kota agropolitan akan diterima bulat bulat oleh Pengundi MU? Jawapannya akan diketahui malam nanti.

TPM juga dengan bangganya telah menyatakan sebanyak 564 masjid telah dibina di zaman UBN. Banyaknya.. Rasanya jumlah itu termasuklah masjid yang dibina di Pulau Wan Man, Terengganu. Rasanya TPM agak terkhilaf, yang mana syiar dan yang mana syariatnya. Siapalah agaknya yang boleh jelaskan pada TPM beza antara syiar dan syariat.

Selamat Mengundi buat Rakyat di Manik Urai. Pilihan anda menentukan masa depan generasi anda.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails