Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Khamis, 23 Julai 2009

Tinta Pagi jumaat

Assalamualaikum warahmatullah.

Alhamdulillah. Masih diberi kesempatan untuk kembali menulis dalam blog kecil ini. Seminggu tidak menjenguk dan menulis dalam blog ini. Malah seminggu juga tidak dapat mengikuti sebarang perkembangan semasa melalui internet. Dah ditentukan moniter yang lama sampai ajalnya. Tiba tiba je gelap dan berbau hangit..isyarat bahawa sejumlah duit akan terbang. Nak dapatkan yang baru kena sabar . Alhamdulillah dapat juga gantinya. Kena sabar menunggu, baru berbaloi baloi...

Seminggu tak berinternet, lain macam rasanya. Banyak isu semasa yang terlepas. Terbaru misteri kematian mendiang Beng Hock. Banyak pandangan, ulasan dan cadangan. Tapi tak tahulah samada semuanya akan sampai ke tangan PDRM dan SPRM. Berita TV semalam melaporkan 10% lagi siasatan akan selesai. Kita mengharapkan satu hasil yang benar benar telus. Sekalipun mendiang berbangsa cina dan non muslim,tragedi kematian mendiang melangkaui sempadan bangsa,politik dan agama. Rakyat tertunggu tunggu untuk mengetahui hasil siasatan. Salam Takziah kepada keluarga mendiang Beng Hock.

Salam ukhuwwah.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails