Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Isnin, 26 November 2012

Najib semakin Islamik..

Semakin dekat dengan PRU13, semakin meluas unjuk rasa rakyat, semakin dekat umno mendekati saat nazak semakin berdebar sang ketua mencari sesuatu untuk berpaut..


Semalam katanya :
"Sejak dulu lagi kita perjuangkan Islam, bermula dengan Perlembagaan, pembentukan institusi-institusi Islam serta program-program Islam yang kita telah wujudkan dan martabatkan seperti perbankan Islam," 

Hari ini pula:
Menjadikan peristiwa perang Badar dan Uhud sebagai contoh, beliau berkata kemenangan dan kekalahan umat Islam dalam peperangan itu perlu dijadikan iktibar oleh pendukung parti bahawa disiplin organisasi yang meliputi arahan, pematuhan arahan dan melaksanakan arahan perlu diikuti, dipatuhi dan dilaksanakan bagi memastikan kejayaan dalam setiap pertarungan.

## Umno/BN sedang berperang dengan siapa untuk menjadikan peristiwa Badar dan Uhud sebagai satu contoh untuk juak juaknya...

Najib pening bukan saja dengan tarikh yg masih jadi rahsia, bukan saja gundah dengan kebangkitan rakyat yang makin meluat dgn kerakusan Umno/BN tapi malahan gulana dengan orang yang berada di kiri kanannya sendiri hingga perlu menekan soal kepatuhan dalam parti...riak riak retak yang ketara..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails