Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Jumaat, 30 November 2012

Bila MB mula goyah..cakappun mula merapu



Tergelak sakan baca statement Menteri Besar Pahang...Pahang negeri paling besar di Semenanjung tapi pemikiran MBnya tak berapa besar..Pahang juga ada sungai yg panjang tapi kira bicara MBnya tak berapa panjang..kira kiranya dalam peta semenanjung Malaysia,  Pahang negeri paling luas tapi cara berfikir MBnya tak berapa luas malah sempit dan cetek..

Bukan saya saja tergelak malah anak anak yang turut membaca juga ketawa..Rakyat pahang perhati perhatikan bicara MB ni...aduhai pak menteri selepas PAU ni makin nampak sangat Umno/BN dah semakin hilang aura..

"... DAP tidak boleh menang di Bentong. Tidak boleh menang. Jika DAP menang di Bentong, anda potong teliga saya, saya terjun Sungai Pahang. (DAP) tidak boleh menang," katanya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails