Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Selasa, 29 September 2009

Ucapan Selamat Hari Raya walaupun terlambat

Assalamualaikum warahmatullah..

lamanya tak update blog ni. Bukan saja tak update,sebenarnya lama tak melayari internet. Walaupun dah terlewat namun rasanya masih boleh untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Idilfitri, Maaf zahir dan batin. Selamat berpuasa enam dan selamat menyambut raya enam. Puasa sunat dalam bulan Syawal tapi rasanya tak ramai yang sanggup berpuasa dalam bulan Syawal ni. Bukan apa cuma rasa rugi tak dapat merasakan aneka juadah rumah terbuka. Maklumlah selalunya rumah terbuka atau 'open house' ni sentiasa ada hingga akhir syawal. Puasa belum tentu cukup sebulan tapi raya wajib sebulan.

Apapun salam kemaafan dipohon andai ada sebarang kesilapan dan tersinggung perasaan sepanjang membaca coretan dalam blog kecil ini.
Sesungguhnya sebagai insan kerdil,kita tak dapat lari dari melakukan kesalahan.

Salam Syawal..
Salam kemaafan..
Salam Ukhuwwah....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails