Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Rabu, 28 Mac 2012

Rafidah : BN berlubang sana sini???

Bekas ketua wanita Umno Tan Sri Rafidah Aziz mengingatkan penyokong BN supaya tidak "membakar kelambu" dalam pilihan raya akan datang, semata-mata kerana marah dengan seseorang pemimpin atau sesuatu isu.

Katanya, isu berkenaan tidaklah terlalu besar sehingga "kelambu BN" itu patut dibakar atau dibuang dalam pilihan raya.

"Kerana kelambu BN, memanglah ada lubang di sana sini, maklumlah, tapi kelambu ini jangan dibuang, kalau ada lubang bantu baiki balik.

Kalau ada pijat di dalam itu yang hendak mengacau kita itu kerja kita (untuk) buang pijat tapi kelambu jangan dibuang," katanya lagi dalam satu pertemuan bersama penggiat media sosial.

Baca lagi di sini

##

Lantang sungguh kak Pidah menyindir kak Ijat..Ni mesti balas dendam kes kalah berebut kerusi ketua wanita UMNO..Barang yang lepas jangan dikenang kak Pidah oi..

Dalam lantang menyindir kak Ijat, tersasul pulak membuka pekung di dada..

Alahai... kelambu BN berlubang sana sini...
Berlubang satu dua boleh lah nak baiki tapi kalau dah berlubang sana sini..buang dalam tong sampahlah..ganti yang baru..

Kelambu dah berlubang banyak sangat..kita bakor jee..

PGU lah nampaknya lepas ni...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah banyaknya lubang sana sini cammana nak baiki,banyak sangat tikus serta tetikus dalam umno/apco ni.bakar aja tak payah nak gali kubor nak tanam.beeennnnd.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails