Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Khamis, 26 Mei 2011

Tajuk berita yang best dibaca...

BN ‘korban’ tak potong subsidi takut kalah teruk PRU-13, dakwa DAP

Bila bapak Dafi umum kerajaan tak akan naikkan harga minyak petrol,diesel dan gas bunyi ayatnya sama seperti "pilihanraya 13 dah dekat..dah tak lama lagi.."

Bila bapak Dafi berkata, keputusan tersebut dibuat selepas kerajaan mengambil kira kepentingan rakyat ayatnya sama seperti "pilihanraya nanti rakyat kena membalas jasa baik kerajaan dengan mengundi kerajaan BN lagi.."

Bila bapak Dafi berkata, kerajaan tetap akan meneruskan kajian rasionalisasi subsidi berikutan peningkatan harga bahan bakar itu di pasaran dunia ayatnya sama seperti " lepas menang pilihanraya harga minyak petrol,diesel dan gas akan naik balik..lantaklah rakyat nak protes apa..yang penting aku jadi menteri lagi.."

Dan rakyat (baca pengundi yang pangkah BN) akan terus tertipu..didodoi..digula gulakan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails