Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Khamis, 15 Mac 2012

Rahsia yang bukan rahsia...

Timbalan Presiden Angkatan Amanah Merdeka (AMANAH) Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir hari ini mempertahankan kenyataannya sebelum ini yang mendakwa BN menggunakan wang untuk meraih sokongan pengundi dalam pilihan raya.

Abdul Kadir berkata beliau juga tidak pernah menafikan kenyataan tersebut dalam pertemuan dengan sekumpulan pemimpin Umno bahagian Kulim-Bandar Baru pada 19 Februari lalu.

Beliau berkata demikian bagi menjawab dakwaan seorang pemimpin Umno bahagian tersebut, Mat Saad Osman yang mendakwa Abdul Kadir menafikan kenyataan tersebut dalam pertemuan tersebut.
 
Baca lagi di sini .

** BUkan pelikpun..sekarangpun hujan fulus makin lebat..peruntukan sana..peruntukan sini..dari ratus ratus ke ribu ribu..lebih lebat juta juta...sang katak makin 'mengewong'..memanggil agar hujan $ turun juga kepadanya..
 
Hujan makin lebat..palu makin rancak..banjir kilat melanda.. 
 
Seronoknya bermandi hujan $$ namun sekejap cuma..banjir kan tinggalkan lumpur berdaki malah terkadang sarang anai anai membukit dalam rumah...
Alahai...akhirnya rakyat juga bermandi peluh bersulam tangis membersihkan 'lumpur lumpur' yang ditinggalkan...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails