Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Sabtu, 30 Julai 2011

Tak tahulah apa yg ada dalam kepala mereka...memalukan!!!!

Membaca sinar harian hari ni terasa terbuak rasa jengkil, marah, jijik dan memalukan...mungkin itu selayaknya untuk perbuatan tak senonoh mereka ni..

Selepas sidang media, Mohamed Ghani masuk ke ruang menunggu di tingkat 3, Komtar untuk menyerahkan pakaian dalam itu kepada wakil Guan Eng, namun terpaksa menunggu selama kira-kira setengah jam bagi menantikan wakil Kerajaan Negeri.

Bagaimanapun, tiada se
orang pun wakil yang sanggup menerima ‘hadiah’ berkenaan menyebabkan Mohamed Ghani mengarahkan pengikutnya untuk menggantung coli serta seluar dalam itu di pintu masuk yang menyediakan lif untuk ke pejabat Guan Eng.

Lebih jelas di sini

Kenapalah puak puak ni suka sangat dengan benda benda lucah ni. Dah tak ada rasa malu. Maruah campak ke mana? Tak malu ke pada anak bini...

Yang buat perangai buruk ni orang Islam..ditujukan pada bukan Islam.. wei..jagalah sikit akhlak sebagai orang Islam!!! Pah tu buat pulak benda kotor ni rapat dengan Ramadhan...langsung tak hormati Ramadhan...

Hoi..tolong simpan songkok 4 inci tu dalam laci kat rumah.....
Ni le akibat video lucah bebas di tayang di tv...kesannya bukan saja pada budak2 dan remaja tapi jugak pada si tua bangka...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cit! meloyakan,apa kena dengan dia ni,,meroyan ke!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kesian...kepala otak mereka semua penuh dengan seks. barang seks memang dia orng suka...protes macm tu pun gunakan simbol seks...Malu lah sikat kepada anak remaje..Bagaimana orang muda nak hormat kumpulan sonkok hitam..Kalau KM P.Pinag tu gila seks x pe juga tpi yg pakai sonkog gila seks..Tengok kes mahkamah tertuduk kes rogol bila bergamabar d mahkamah pakai sonkok.Sama lah puak ni..dia harap penonton bersimpati...meluat aku tegok..peranagai macam ini lagi teruk dari KM P. Pinag...orang bolh nilaikan..porahcit.

matajin berkata...

Salam sis,

Mamak ni agak2 teman le, dulu2 dia ngaji ugama kat kelab dangdut Machang Bubuk kut..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails