Teman teman Blogger

Bonda uminas Hajjah Khatijah Awang telah meninggal dunia pada hari Khamis 3.25 pagi 19hb Mei 2011. Hadiahkan Al Fatihah dan doa moga arwah sentiasa dilapangkan dan ditempatkan bersama hamba hambaNya yang soleh dan solehah. Moga Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran pahala yang berlipat ganda. Al Fatihah.

Isnin, 29 Jun 2009

Tinta Isnin

Assalamualaikum warahmatullah.
Alhamdulillah masih selamat rupanya blog ini. Dalam cuba nak naikkan lagi seri wajah blog ini,hilang semua yang diusahakan. Gelabah juga jadinya. Pening jugak bila layoutnya hilang,settingnya jadi suram je..Alhamdulillah jumpa clip video macam mana untuk dapatkan balik semua settings yang hilang .
Putus asa kejap. Terbang semangat nak menulis dalam blog. Apapun macam biasa adat orang sedang belajar. Belajar dari kesilapan.Maklum orang yang baru berjinak dengan IT,kata orang celik IT. Rupanya banyak blog yang menunjuk ajar cara 'berblog' dalam bahasa Malaysia. Nanti bila dah belajar cara untuk buat link,saya akan letakkan linknya di sini untuk sama sama berkongsi ilmu.
Masih banyak yang ingin dimaksukkan dalam blog ni. Tapi kesempatan waktu untuk belajar agak terbatas. Terima kasih pada yang sudi menjengah ke blog ini.
Salam Ukhwah.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saba la kak...

Tanpa Nama berkata...

profil lengkap yang belum lengkap..
isteri dari semalam suruh saya tengok blog ni siapa punya sebab dapat sms promosi percuma untuk berkunjung ke sini.malangnya tak tahu siapa punya cuma gambar anak jer.Eee maaf lah den tak da ilmu nak cam ummu dia via anak2nya.

wu ming

uminas berkata...

Salam.
Terima kasih kerana sudi ziarah ke blog yang tak seberapa ni. Nantilah saya akan cuba diupdatekan lagi profil.
Syukran.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails